nedelja, 22. november 2015

Boracay 3/4

Potapljanje

Snorkling, scuba diving, to je zadeva ki jo je potrebno sprobati. Še posebej, če dobiš simpatično inštruktorico. Yoko, iz Japonske, me je hitro naučila osnovnih veščin. Prva lekcija, znaki z rokami: palec gor - gremo višje, palec dol - gremo nižje, 2 prsta na očeh - glej me, ... Najbolj pomemben znak ni palec gor (ker bi to pomenilo gremo višje), ampak znak za OK. Oblikuješ ga s palcem in kazalcem v črko O. To pomeni, da je vse OK.




Yoko, pripravljena na akcijo
Obvezne vaje v 1.5m globoki vodi, kot so preizkus dihanja, iskanje ustnika, praznjenje maske, izenačevanje pritiska, ... Kot izkušen potapljač (ha ha), moj drugi potop, sem uspešno prestal preizkus.

Janvid, v akciji
S čolnom se odpeljemo do koralnega grebena. Naložim se s kompletno opremo, kot je maska, kisikova bomba, neopren, jopič, uteži ... Po filmsko se vržem s kompletno opremo na hrbet v vodo. Z Yoko se potapljava do max globine 12m. Kasneje je povedala, da je cel potop trajal 50 min.

Vsi filmi, ki sem jih gledal o potapljanju, so nič proti temu, ko enkrat preizkusiš potapljanje tudi sam.
Ko začneva s potopom, se drživa se vrvi, ki naju vodi proti dnu. Malo po malo, hitro sva na globini. Med spuščanjem obvezno izenačujeva pritisk, znaki OK na 30 sec.

Nemo, v akciji
Na dnu pa presenečenje za presenečenjem. Yoko mi kaže stvari, sam pa vneto ponavljam za njo: " Dotakni se te rastline, v katero se skriva Nemo".  Je kot gumijast, lepljivi špaget. Nemo me jezno gleda, spretno se skriva v travi.

Ostali, v akciji


Svetloba na tej globini je še vedno dovolj močna, da se vidijo barve. Posnel sem skoraj pol ure filmčkov. Preveč, da bi se dalo pokazati. Življenje na koralnem grebenu je bogato , vidiš ogromno različnih rib. Tudi koral, školjk, ...






50 minut je hitro minilo in morava nazaj na površje.

1 komentar: